IZVRSAN JEDAN BLOG

07.10.2004., četvrtak

FAR BIJOND NOSTALGIJA

Jednoch davno, godine 1996. proslog tisucljeca, naletio sam, kod frenda ovdje u damu, na kazetu pod nazivom "The End Of Yugoslavia". Bila je to izvrsna jedna kompilacija newjerovatnijih glazbenih ostvarenja s prostora bivse Juge. Tako se tu, izmedju ostalih nasao i Haligalihalid sa pjesmom "Mirela", izvrsno nesto, te apsolutni hajlajt, grupa iz Osjeka, zovu se "Oslobodioci Magicnih Tonova", s pjesmom "Konjo Moj". Laganini akusticna gitara svira neku background melodiju, a njezno-melankolican muski glas (slavonskog naglaska) povrh toga recitira pjesmu sljedeceg texta:

Sjecam se,
O, sjecam se...
Najdraze igracke
Djetinjstva svog.
To je bio konjic mali!
Imao je dugu grivu
I po ledjima
Smedje dlake...

Mase konjo
Dugim repom
I s' straznjice
Tjera muhe...

Ali onda, jednog dana,
Otis'o je, mali konjo!
Plakao sam
Dugo i gorko!
Konjo, gdje si sad?
Sivce, rekoh, vrati se,
Dodji k meni!
Konjicu moj!
Jedina moja
Ljubavi...

Pa zasto, zasto si otisao?
Zasto, konjo,
Konjo moj jedini?
Oh, ah, volim te,
Ridjane moj ljubim te...
...Nikad nije dos'o konjo...

Konjo, di si sad?
Eto, sve imas,
Sve sam ti nabavio sto jedan
Suvremen, mlad konj moze pozeljeti;
Imas staju, novu, novu - centralno grijanje...
Imas...okrecio sam ti zid vobom,
Imas kobilu
Zlatnozutu,
Imas sijena!
MNOGO sijena...
Pilici trce okolo!
Joj, ko zna gdje si sada ti, konjo moj...

Mozda negdje mrtav lezis?
Mozda su ti Cigani pojeli tvoje meso,
Tvoje misice..?
Mozda crvici jedu..
Tebe!
Mozda, mozda, mozda vise nisi ziv...

Konjo, vrati mi se!
Vrati mi se - barem na tren!
Da vidim tvoje tijelo.
Da vidim tvoje oci,
..Da vidim tvoje ljudske oci...
Da cujem tvoj zov,
Tvoj NJI-HA-HAA!
Da jos jednom cujem kako rzas,
Kako njistis,
Kako trcis po poljima zelenim
Za kobilom.
Kako trcis, kako te noge nose,
Kako ja na tebi
Jasim.

Konjo,
Moj konjo,
Moj konjo,
Moj..tezak je zivot bez tebe,
Tezak....


Vjerujem da nije potrebno spominjati da sam se pokidao od smijeha kad sam to cuo. Te naucio napamet.
- 18:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kroz vremeplove i bescarinske zone. Boldli.

IZVRSNI JEDNI LINKOVI

MY MONTHLY PROTEST:

KRENITE VEC JEDNOM IZVOZITI KULEN!
KRENITE VEC JEDNOM IZVOZITI KULEN!

WARNING: Timeless Information

blog na kojem postovi ne zastarjevaju